Aicinām pievienoties vebināriem tiešraidē 2. un 3. aprīlī no plkst. 11.00 līdz 12.00. Tajos - Leonīds Paturskis, SmartMedical produkta pārvaldnieks pastāstīs, kā SmartMedical sagatavot attālinātam darbam:
Attālināto pakalpojumu iespējas un ieguvumi ārstiem;
Ārstu profili, darbu grafiki, sniegtie pakalpojumi, to izveide;
Priekšapmaksas saņemšana par pakalpojumu;
Apmaksas uzskaite;
Maksājumu apliecinājumi, citi dokumenti pacientam;
Ja plānojat vebināram pieslēgties, izmantojot mobilo tālruni, aicinām pirms tam lejuplādēt atbilstošu mobilo aplikāciju: https://zoom.us/download#client_4meeting. Tā kā pieslēgumu skaits vienam vebināram ierobežots, vēlāk nodrošināsim tā ieraksta publicēšanu SmartMedical vietnēs. Abu vebināru saturs būs vienāds.
Āttālinātas konsultācijas: iespējas un ieguvumi ārstam Attālinātu konsultāciju gadījumā jūsu ārstniecības iestādei saglabājas visas pārējās SmartMedical iespējas, tajā skaitā (bet ne tikai) sasaiste ar e-Veselības un NVD sistēmām, datu apmaiņa ar laboratorijām, iespēja noformēt e-recepti, darba nespējas lapu, nosūtījumu, izrakstu, ārsta konsultācijas slēdzienu, arī izsniegt e-kvīti par attālināto konsultāciju un nosūtīt to pacientam uz e-pastu.
Pacientiem ir nodrošināta iespēja jebkurā diennakts laikā pieteikties vizītei tiešsaistē (www.piearsta.lv) ārsta kalendārā norādītajā periodā, veikt priekšapmaksu, apmaksāt pakalpojumu, izmantojot kredītkarti vai Swedbank viedkarti vai internetbanku. Pierakstā rezervētajā laikā ārsts piezvanīs pacientam uz norādīto telefona numuru un sniegs attālinātu konsultāciju.
Pakalpojuma konfigurēšanu un pieslēgšanu klientiem ārkārtas situācijas laikā nodrošināsim bez maksas.